مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-13حوادث

به کما رفتن جوان اراکی پس از تزریق بوتاکس


بیمار از نظر جسمانی کاملا سالم بوده ولی پس از تزریق دچار تشنج شده و تا ساعت 19 شب گذشته در واقع در کما بود و هیچ واکنشی نداشت ولی خوشبختانه شب گذشته قدری واکنش از خود نشان داد - ایسنا نوشت: روز گذشته به کما رفتن یک جوان به دلیل تزریق بوتاکس در اراک خبر ساز شد.

این جوان 28 ساله، برای تزریق خط اخم به یکی از پزشکان عمومی اراک مراجعه می کند، اما متاسفانه چند ثانیه ای از تزریق در شقیقه بیمار نمی گذرد که اتفاقی می افتد.

شبنم انصاری خواهر این بیمار در اینباره اظهار کرد: برادرم شنبه 20 آذر ساعت 13 در مطب یکی از پزشکان عمومی شهر اراک جهت تزریق بوتاکس حاضر شده است.

تزریق خط اخم بدون مشکل انجام شده، اما بلافاصله پس از تزریق در شقیقه دچار درد بسیار شدید شده و روی زمین افتاده و شروع به تشنج کرده است.

انصاری اظهار کرد: با حضور اورژانس در محل، برادرم که تشنج بسیار شدیدی داشته به بیمارستان منتقل می شود.

وی با تاکید بر اینکه این جوان 28 ساله به هیچ عنوان سابقه بیماری، مصرف دارو، مشروبات الکی و مواد مخدر را نداشته است، افزود: بیمار از نظر جسمانی کاملا سالم بوده ولی پس از تزریق دچار تشنج شده و تا ساعت 19 شب گذشته در واقع در کما بود و هیچ واکنشی نداشت ولی خوشبختانه شب گذشته قدری واکنش از خود نشان داد، هر چند که توان باز کردن چشمانش را نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کما رفتن جوان اراکی پس از تزریق بوتاکس

به کما رفتن جوان اراکی پس از تزریق بوتاکس