مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-13اقتصادي

اولویت های ایران برای توسعه همکاری های کشاورزی با اتحادیه اروپا


یک مقام مسئول با اشاره به رویکرد اصلی این وزارتخانه در ایجاد امنیت غذایی و تامین مواد غذایی سالم برای کشور، موضوعات اولویت دار برای همکاری با اتحادیه اروپا را برشمرد.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، نشست مشترک نمایندگان سازمان های تابعه وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در محل سالن شهیدان نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این نشست، علیمراد سرافرازی، مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشور ایران و اتحادیه اروپا در گذشته همکاری های خوبی را در حوزه کشاورزی داشته اند که در سال های اخیر به دلیل شرایط تحریم کاهش یافته است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به از سرگیری این همکاری ها، عنوان کرد: پروژه های مشترکی از پیش تعریف شده که به دلیل فراگیری کووید-19 در حالت تعلیق قرار دارد.

همچنین در وزارت جهاد کشاورزی ایران، اولویت هایی برای همکاری با اتحادیه اروپا وجود دارد که می تواند در قالب پروژه های مشترک جدید، تعریف شود.

سرافرازی با اشاره به رویکرد اصلی وزارت جهاد کشاورزی در ایجاد امنیت غذایی و تامین مواد غذایی سالم برای کشور، موضوعات اولویت دار این وزارتخانه را برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های ایران برای توسعه همکاری های کشاورزی با اتحادیه اروپا

اولویت های ایران برای توسعه همکاری های کشاورزی با اتحادیه اروپا