مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-13دانش

فعالیت مرکز تحقیقات و امنیت غذایی در دانشگاه ورامین


رییس دانشگاه آزاد واحد ورامین، پیشوا و قرچک گفت: مرکز تحقیقات و امنیت غذایی در دانشگاه فعال است و هدف ما تاثیر گذاری در امنیت غذایی منطقه است که یکی از این موارد پیش بینی راه اندازی آزمایشگاه استاندارد سلامت لبنیات است که مجوزهای آن صادر گردیده است.

- کیان پهلوان افشاری ظهر امروز دوشنبه 22 آذر ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در دانشگاه آزاد تمام گرایش های کشاورزی دارای هیئت علمی است و پتانسیل ها در این مورد زیاد است، دغدغه ما رفع مشکلات صنعت و کشاورزی است و با توجه محدودیت ها باید بهره وری را با دانش بالا ببریم، سعی ما تولید نهاده ها با محصولات اولیه است.

وی راه اندازی مرکز گیاه پزشکی را یکی از دستاوردهای توسعه کشاورزی منطقه توسط دانشگاه آزاد اسلامی عنوان و تصریح کرد: اخذ گواهی سلامت محصول را در کلینیک گیاه پزشکی در دست اقدام است که در این راستا مشاوره های خوب و راه گشایی جهت ارتقاء سطح بهره وری و کیفی محصولات داشته باشیم.

رییس دانشگاه آزاد ورامین، پیشوا و قرچک اظهار کرد: برای پیوند بین دانشگاه و جهاد کشاورزی طرح پویش صورت خواهد گرفت که در این طرح دانشگاه دانشجو را در رشته های مختلف برای کارشناسی عملی به جهاد کشاورزی می دهید که سرمایه گذاری برای دانشجوی مهارت محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرکز تحقیقات و امنیت غذایی در دانشگاه ورامین

فعالیت مرکز تحقیقات و امنیت غذایی در دانشگاه ورامین