مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-13سياسي

اولین جلسه بررسی پرونده کثیرالشاکی «آذویکو» برگزار شد


اولین جلسه بررسی پرونده های کثیرالشاکی مربوط به شرکت آذویکو در روز سه شنبه هفته گذشته برگزار شد و امیدواریم به زودی مشکلات مالباختگان این پرونده حل و فصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بخش دوم جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن قدردانی از برگزاری جلسات تخصصی بررسی پرونده های کثیرالشاکی از سوی دادستانی عمومی و انقلاب تهران، اظهار کرد: باید کاری شود که در آینده پرونده های کثیرالشاکی کمتری داشته باشیم.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه اگر تدبیر اولیه صورت بگیرد می توان تعداد پرونده های کثیرالشاکی را کاهش داد عنوان کرد: در پرونده هایی که این احتمال وجود دارد بعد از بازداشت فرد مورد نظر تعداد کثیری از مردم از او شکایت کنند، نباید بازداشت صورت بگیرد بلکه باید ترتیبی اتخاذ شود که پس از حصول اطمینان از عدم فرار یا مخفی شدن فرد مورد نظر، وی بتواند رضایت شکات خود را به دست بیاورد و با آنها تسویه کند.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران هم در سخنانی با اشاره به تدبیر صورت گرفته در خصوص حل و فصل پرونده های کثیرالشاکی گفت: در دادستانی تهران مقرر شده که روزهای سه شنبه هر هفته پرونده های کثیرالشاکی با حضور ضابطین مربوطه، معاون دادستان، قاضی مربوطه و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه بررسی پرونده کثیرالشاکی «آذویکو» برگزار شد

اولین جلسه بررسی پرونده کثیرالشاکی «آذویکو» برگزار شد