مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-13پزشكي

فعالیت بیش از 4000 مدافع سلامت در کردستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از خدمت و فعالیت بیش از 4 هزار نفر سرباز مدافع سلامت در استان خبر داد و گفت: اگر همت و تلاش این عزیزان نبود بخش عمده ای از کارهای درمانی در بیمارستان ها به معنای واقعی کلمه فلج می شد.

- دکتر فرزین رضاعی امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان کردستان، اظهار کرد: پرستاران استان کردستان باعث شدند میزان مرگ و میر این استان در زمینه کووید 19 نسبت به میزان بستری ها در مجموع بطور چشمگیری در رده بسیار پایینی نسبت به میانگین کشوری قرار گیرد و این امر مایه آفتخار است.

وی به عملکرد قابل قبول فعالیت مدافعان سلامت استان در اپیدمی کرونا گریزی زد و افزود: این حماسه آفرینی ها، برای پزشکان، پرستاران، پر سنل فوریت ها و همه کسانی که به عنوان سربازان مدافع سلامت در بیمارستان ها و پایگاه های فوریت ها خدمت می کنند افتخاری بزرگ است به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کردستان به همه همکارانم افتخار می کنم.

این مقام مسئول با اشاره به حماسه آفرینی پرستاران و مدافعان سلامت در طی 23 ماه گذشته به واسطه بحران کرونا تصریح کرد: این عزیزان صرف نظر از حقوق اساسی خود که دیدن فرزند و خانواده است، گاهی با وجود بیماری خودشان بدون شیفت موظفی پای کار بودند و با نقش آفرینی بی بدیل خود در این صحنه حماسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 4000 مدافع سلامت در کردستان

فعالیت بیش از 4000 مدافع سلامت در کردستان