مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-13اقتصادي

بهره برداری از 4000 واحد صنعتی در 7 ماهه امسال


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: 4000 واحد صنعتی با اشتغالزایی مستقیم 90 هزار نفری طی هفت ماهه اخیر به چرخه تولید اضافه شده و در این بازه زمانی شاهد رشد 15 درصدی اشتغال صنعتی هستیم.

- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: 4000 واحد صنعتی با اشتغالزایی مستقیم 90 هزار نفری طی هفت ماهه اخیر به چرخه تولید اضافه شده و در این بازه زمانی شاهد رشد 15 درصدی اشتغال صنعتی هستیم.

به گزراش ایسنا، مهدی صادقی نیارکی در پانزدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان که مقارن با سیزدهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران بود، با اشاره به افزایش تورم تولید کننده خاطر نشان کرد: در شرایطی که اغلب بخش ها با رکود دست به گریبان بودند، تولید 15 رشته فعالیت صنعتی از بین 25 محصول منتخب صنعتی در هفت ماهه روند افزایشی بوده است.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به رویکرد مردمی کردن اقتصاد و برون گرایی با اتکا به ظرفیت های داخلی تاکید کرد، توسعه صادرات و رشد بخش صنعت در کشور را در راستای نگاه به درون گرایی و خوداتکایی برشمرد و گفت: صادرات غیر نفتی در هفت ماهه سال جاری از نظر ارزش 48 درصد و از نظر وزنی 15 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4000 واحد صنعتی در 7 ماهه امسال

بهره برداری از 4000 واحد صنعتی در 7 ماهه امسال