مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-13سياسي

تشکیل 4کمیته برای استقبال از والدین شهید گمنام شناسایی شده در اسدآباد


فرماندار اسدآباد از تشکیل چهار کمیته برای برگزاری مراسم استقبال و حضور والدین شهید گمنام شناسایی شده این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از تشکیل چهار کمیته برای برگزاری مراسم استقبال و حضور والدین شهید گمنام شناسایی شده این شهرستان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید کتابی درجلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد اظهار کرد: کمیته امنیت،تبلیغات و اطلاع رسانی ،استقبال و تشریفات چهار کمیته تشکیل داده شده برای حضور و استقبال از والدین یکی از شهیدان گمنام شناسایی شده مدفون در گردنه اسدآباد خواهد بود.

وی با بیان اینکه قرار است موضوع شناخته شدن هویت این شهید عزیز از طریق ستاد معراج شهدا به والدین وی در تهران اطلاع داده شود، یاد آور شد: نام و مشخصات این شهید بعد از اطلاع والدین وی از موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

کتابی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم استقبال از حضور والدین عزیز این شهید با حضور مردم خواهد بود، یاد آور شد: با در جریان قرار گرفتن والدین شهید از موضوع مراسم استقبال از این عزیزان در شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در سال 91طی مراسمی باشکوه این شهید والامقام گمنام جنگ تحمیلی به اتفاق دو شهید گمنام دیگر در چشم انداز گردنه شهرستان اسدآباد به خاک سپرده شده اند، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 4کمیته برای استقبال از والدین شهید گمنام شناسایی شده در اسدآباد

تشکیل 4کمیته برای استقبال از والدین شهید گمنام شناسایی شده در اسدآباد