مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-13اقتصادي

برخورد بدون اغماض با گرانفروشان شب یلدا در سیستان و بلوچستان


مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون گشت های شب یلدا فعال است و پرونده تخلفات گران فروشی شب یلدا در سیستان و بلوچستان خارج از نوبت رسیدگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان حیدر میرزایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: هم اکنون گشت های شب یلدا فعال است و  اگر کسی شکایتی دارد از طریق سامانه 135 اعلام شکایت کنند وخارج از نوبت این پرونده ها رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه گشت های شب یلدا در دو نوبت صبح و عصر فعال است و همکاران ما در اصناف و علوم پزشکی همکاری خواهیم داشت تا با کنترل بر بازار از هرگونه گران فروشی یا کمبود کالا در این ایام جلوگیری شده و از حقوق مصرف کننده صیانت شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر بازرسی های میدانی، بر رسیدگی در کوتاه ترین زمان ممکن به شکایات احتمالی مصرف کنندگان تاکید شده است.

میرزایی گفت: از ابتدای امسال تا کنون 10 هزار و 262 فقره پرونده در حوزه های مختلف به تعزیرات حکومتی ارسال که رسیدگی و مختومه شده است از این تعداد 3 هزار و 796 فقط پرونده مربوط به قاچاق کالا ارز و سوخت بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 11 درصد از پرونده های قاچاق سوخت کشور در سیستان و بلوچستان رسیدگی می شود گفت:  رسیدگی به پرونده در تعزیرات حکومتی در کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بدون اغماض با گرانفروشان شب یلدا در سیستان و بلوچستان

برخورد بدون اغماض با گرانفروشان شب یلدا در سیستان و بلوچستان