مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-13بين الملل

ریابکوف: اگر ناتو نزدیکتر شود، «بحران موشکی کوبا» تکرار خواهد شد


معاون وزارت خارجه روسیه، رویکرد «تحقیرآمیز» اروپا به امنیت در این قاره، از جمله پیروی از رهنمودهای آمریکا را ناامیدکننده خوانده و نزدیک شدن نیروهای نظامی ناتو به مرزهای روسیه را آغازگر بحرانی مشابه با «بحران موشکی کوبا» دانست.

- معاون وزارت خارجه روسیه، رویکرد تحقیرآمیز اروپا به امنیت در این قاره، از جمله پیروی از رهنمودهای آمریکا را ناامیدکننده خوانده و نزدیک شدن نیروهای نظامی ناتو به مرزهای روسیه را آغازگر بحرانی مشابه با بحران موشکی کوبا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگیی ریابکوف، معاون وزارت خارجه روسیه گفت: نگرش تحقیرآمیز اروپا به امنیت در این قاره و در یوروآتلانتیک، ناامیدکننده است.

اگر آن ها بخواهند همچنان با این جریان پیش رفته و از دستورالعمل های ناتو پیروی کنند که کپی برابر اصل دستورالعمل های واشنگتن است، نتیجه خوبی در انتظارشان نیست.

او گفت: ناتوی می خواهد دائما با ارتش خود و با انواع مختلفی از تسلیحات، به مرزهای ما نزدیک شود، از جمله با جدیدترین و دقیق ترین دوربردهایش؛ این بی شک عاملی هشداردهنده و یکی از مولفه های ثبات زدایی از نه تنها اروپا، بلکه در سطحی وسیع تر، از یوروآتلانتیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریابکوف: اگر ناتو نزدیکتر شود، «بحران موشکی کوبا» تکرار خواهد شد

ریابکوف: اگر ناتو نزدیکتر شود، «بحران موشکی کوبا» تکرار خواهد شد