مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-13پزشكي

پیش بینی خطر مرگ بیماران مبتلا به بیماری قلبی با روشی جدید


گروهی از محققان اخیرا از روش جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که می تواند به طور دقیق خطر مرگ بیماران مشکوک یا مبتلا به بیماری قلبی را پیش بینی کند، خبر داده اند.

- گروهی از محققان اخیرا از روش جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که می تواند به طور دقیق خطر مرگ بیماران مشکوک یا مبتلا به بیماری قلبی را پیش بینی کند، خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اس تی دی، در این روش جدید، برخلاف روش های سنتی مبتنی بر داده های بالینی، از اطلاعات تصویربرداری قلب که با روش تصویربرداری تشدید مغناطیسی قلبی استرس(stress CMR) به دست آمده، استفاده شده و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

واژه استرس در اینجا به این معنا است که به بیماران در همان حال که در اسکنر تصویربرداری تشدید مغناطیسی هستند، دارویی داده می شود که این دارو اثر ورزش را بر روی قلب آنها ایجاد می کند.

دکتر تئو پزل (Theo Pezel) نویسنده این مطالعه از بیمارستان جانز هاپکینز ایالات متحده گفت: این اولین مطالعه ای است که نشان می دهد استفاده از یادگیری ماشینی همراه با پارامترهای بالینی و تصویربرداری تشدید مغناطیسی قلبی استرس می تواند خطر مرگ را به دقت پیش بینی کند.

یافته های ما نشان می دهد که بیماران مبتلا به درد قفسه سینه، تنگی نفس یا عوامل خطر بیماری قلبی عروقی باید تحت آزمایش تصویربرداری تشدید مغناطیسی قلبی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی خطر مرگ بیماران مبتلا به بیماری قلبی با روشی جدید

پیش بینی خطر مرگ بیماران مبتلا به بیماری قلبی با روشی جدید