مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-13ورزشي

اعتراض گلبالیست های کردستان به اعزام نشدن تیم استان به مسابقات لیگ دسته 2 کشوری


جمعی از ورزشکاران گلبالیست نابینا و کم بینا استان کردستان به عدم عزام نکردن تیم گلبال استان به مسابقات کشوری لیگ دسته 2 اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بازیکنان گلبالیست استان کردستان در قالب بیانیه ای که نسخه ای از در دور رفت باشگاهی کشور در 2 ماه پیش و انتخاب بازیکنان به مسابقات قهرمانی کشوری، اما تاکنون هیچ اقدامی جهت آماده سازی و هماهنگی بازیکنان از لحاظ جسمی و روانی صورت نگرفته است.

همچنین علیرغم برنامه ریزی هیات نابینایان و کم بینایان استان برای مسابقات استانی جهت آماده سازی و انتخاب بازیکنان و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، متاسفانه بدون هیچ دلیلی مسابقات استانی کنسل شده است.

 ناگفته نماند اردوی آماده سازی اعزام مسابقات استانی و آماده سازی اعزام تیم به مسابقات بدون هیچ عذر موجهی کنسل شده است.

لازم به ذکر است؛ سرمربی تیم گلبال تنها سه روز قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری بدون هیچ عذر و بهانه ای انصراف خود را نسبت به همراهی تیم در مسابقات قهرمانی اعلام کرده و تاکنون مربی فنی تیم معلوم نشده و هیچ شخصی مسوولیت اعزام تیم را بعهده نگرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ آماده سازی تیم، برگزاری اردوهای تدارکاتی، برگزاری مسابقات آماده سازی، انتخاب بازیکنان، نحوه اعزام تیم به مسابقات و زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض گلبالیست های کردستان به اعزام نشدن تیم استان به مسابقات لیگ دسته 2 کشوری

اعتراض گلبالیست های کردستان به اعزام نشدن تیم استان به مسابقات لیگ دسته 2 کشوری