مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-13سياسي

از فعالیت 100 هزار نفری خادمیار رضوی کشور تا اجرای طرح « یاوران رضوی»


شبکه خادمیاران رضوی بیش از 5 سال شکل گرفته و راه اندازبی شده است و در این بین همه تلاش خادمیاران برای خدمات رسانی مناسب به گروه های هدف و افراد محروم و نیازمند جامعه بوده است و موفقیت های چشمگیری هم حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، شبکه خادم یاران رضوی در سطح کشور در سال های اخیر با قوت برای رفع مشکلات نیازمندان وارد عرصه شده است و یکی از ماموریت های مهم کانون های خادمیاری رضوی تقویت شبکه خادمیاران است تا انگیزه و ارتباط خادمیاران به شبکه بیشتر  شود.

حالا امروز دبیران و مدیران کانون های خدمت رضوی مازندران از شرق تا غرب با حضور رضوی کیا مدیر مرکز امور خادمیاری کشور، مهدوی رییس اداره کانون های خدمات رضوی کشور، امامزاده دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران و جمعی از مسؤولان کانون رضوی استان مازندران، در دانشگاه علم و فن آوری بهشهر گرد هم آمدند تا ضمن تقویت شبکه خادمیاران رضوی بر جذب بیشتر افراد در این شبکه تاکید کنند.

مدیر مرکز امور خادمیاری کشور در این جلسه با اشاره به فعال بودن استان مازندران در شبکه خادمیاری این استان را از استان های برتر در این بخش برشمرد و گفت: ارتقاء، جذب و تقویت شبکه خادمیاری از مسائل مهمی است که باید در دستور کار باشد و در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فعالیت 100 هزار نفری خادمیار رضوی کشور تا اجرای طرح « یاوران رضوی»

از فعالیت 100 هزار نفری خادمیار رضوی کشور تا اجرای طرح « یاوران رضوی»