مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 20:252021-12-12سياسي

طنز مطبوعاتی و سه نقطه در «دگرخند» نقد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو در صد شصت و چهارمین برنامه دگرخند که بعد از گذشت نزدیک به دو سال، با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری در حوزه هنری برگزار می شود، - ماهنامه طنز سه نقطه با حضور استادان روزنامه نگاری و نویسندگان مطرح طنز کشور در برنامه دگرخند در حوزه هنری نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو در صد شصت و چهارمین برنامه دگرخند که بعد از گذشت نزدیک به دو سال، با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری در حوزه هنری برگزار می شود، استادان علی اکبر قاضی زاده، مهدی محسنیان راد، اسماعیل امینی، هادی مقدم دوست و احسان عبدی پور درباره طنز مطبوعاتی و مجله سه نقطه به بحث و تبادل نظر می پردازند.

در ابتدای این برنامه که عنوان طنز مطبوعاتی، مطبوعات طنز و ماهنامه سه نقطه دارد؛ امید مهدی نژاد مدیرمسئول مجله سه نقطه از شکل گیری و فعالیت های سه نقطه خواهد گفت.

در انتها نیز مریم حسن نژاد، فاطمه فهیمی، سیدمحمد صاحبی و رضا سعیدی ورنوسفادرانی، طنزپردازان خوب و خوش ذوق ماهنامه سه نقطه آثار طنز خود را می خوانند.

صد و شصت و چهارمین برنامه دگرخند با اجرای مهدی فرج اللهی و توسط دفتر طنز حوزه هنری، سه شنبه 23 آذرماه ساعت 15 در سالن مهر حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، برگزار خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنز مطبوعاتی و سه نقطه در «دگرخند» نقد می شود

طنز مطبوعاتی و سه نقطه در «دگرخند» نقد می شود