مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 18:502021-12-12اقتصادي

ورود نخستین تور گردشگران عراقی به کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از ورود نخستین تور گردشگرانی از اقلیم شمال عراق به استان پس از امضاء تفاهم نامه توسعه همکاری های دوجانبه، - خبر داد.

یعقوب گویلیان در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: پس از تبادل تفاهم نامه توسعه همکاری ها بین استان کردستان و اقلیم شمال عراق که به امضای روسای انجمن های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و مسئولان دولتی در محل هتل شادی سنندج رسید، گردشگرانی از کشور عراق در قالب گروه 9 نفره از طریق مرز رسمی باشماق مریوان وارد خاک ایران شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این تور عراقی از مراکز خرید، جاذبه های گردشگری از جمله دریاچه زریبار و روستاهای گردشگری حاشیه این دریاچه، موزه مردم شناسی خانه کٌرد، موزه سنندج، منطقه تفریحی و گردشگری آبیدر، بازار تاریخی و.

بازدید کردند.

وی افزود: بر اساس تاکید معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این تور منطبق با دستورالعمل نحوه حضور گردشگران خارجی در شرایط کرونا در شرایطی ایمن و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

گویلیان با قدردانی از تلاش ها و همکاری های انجمن های دفاتر خدمات مسافرتی کردستان و اقلیم شمال عراق، مراکز اقامتی، پذیرایی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نخستین تور گردشگران عراقی به کردستان

ورود نخستین تور گردشگران عراقی به کردستان