مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-12اقتصادي

مقاوم سازی بیش از 235 هزار واحد مسکن روستایی در فارس


معاون بازسازی بنیاد مسکن فارس گفت: اجرای طرح های مقاوم سازی اکنون روستا های فارس در برابر زمین لرزه های بالای 5 ریشتر هم مقاوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرج الله نصیری گفت: اکثر واحد های مسکونی روستا های فارس در برابر زمین لرزه های با قدرت 5 ریشتر و بیشتر هم مقاوم است.

وی داشتن مسکن روستایی مقاوم یک حق اجتماعی برای روستاییان است و بنیاد مسکن با همه توان این مطالبه روستاییان را پیگیری می کند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس در خصوص پیشرفت فیزیکی مسکن محرومین و بررسی روند معرفی متقاضیان تسهیلات مقاوم سازی، افزود: با اجرای طرح های مقاوم سازی اکنون روستا های ما در برابر زمین لرزه های بالای 5 ریشتر هم مقاوم است.

نصیری بیان کرد: بنیاد مسکن اجرای این طرح ها را در بسیاری از روستا های استان فارس کلید زد و اکنون شاخص مقاوم سازی روستا ها در استان فارس فراتر از متوسط کشوری است.

وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی در فارس تاکنون 235 هزار و 268 واحد مسکن روستایی مقاوم سازی، نوسازی و بازسازی شده که 56.

8 درصد خانوار روستایی از آن بهره مند شده اند.

نصیری ادامه داد: از ابتدای طرح صدور اسناد مالکیت در شهر های زیر 25 هزار نفر جمعیت نیز تاکنون 31 هزار و 327 جلد سند شهری صادر شده که 17.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی بیش از 235 هزار واحد مسکن روستایی در فارس

مقاوم سازی بیش از 235 هزار واحد مسکن روستایی در فارس