مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-12بين الملل

الحکیم:دادگاه فدرال، انصاف داشته باشد


رییس ائتلاف های سنی العزم و تقدم عراق امروز به ترتیب با رییس جریان حکمت ملی و رییس ائتلاف الفتح درباره رفع بن بست سیاسی در نتیجه اعتراضات به نتایج انتخابات عراق رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عمار الحکیم رییس ائتلاف قوی الدوله العراقیه امروز در استقبال از خمیس الخنجر رییس ائتلاف عزم  خواستار رعایت انصاف در قبال مخالفان به نتایج انتخابات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، الحکیم ضمن تبریک به خمیس الخنجر برای ائتلافی که به تازگی تشکیل داده است، با او به بررسی تازه ترین تحولات در عرصه سیاسی عراق و منطقه و نتایج انتخابات اخیر این کشور پرداخت.

رییس جریان حکمت ملی عراق بر لزوم برقراری تعادل در همه عرصه های عراق تاکید کرد و مجدداً خواستار رسیدگی جدی دادگاه فدرال به درخواست ها برای رعایت انصاف در قبال احزاب معترض به نتایج انتخابات شد.

وی افزود: انصاف در برابر مخالفان و بیان حقیقت آنچه رخ داده است، اعتماد شهروندان را به روند انتخابات و نظام دموکراتیک افزایش می دهد.

رسانه های عراقی روز شنبه از تشکیل یک ائتلاف سنی جدید در عراق به رهبری رییس ائتلاف عزم و متشکل از 34 نماینده خبر دادند.

طبق این گزارش، نام العزم بر ائتلاف جدید گذاشته شده و متشکل از 34 نماینده پارلمان از پنج حزب سیاسی ائتلاف عزم، حزب جماهیر، جنبش حسم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحکیم:دادگاه فدرال، انصاف داشته باشد

الحکیم:دادگاه فدرال، انصاف داشته باشد