مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-12دانش

بدون کنکور فیزیوتراپی و پیراپزشکی ثبت نام کنید


فیزیوتراپی که یکی از رشته های پیراپزشکی پرطرفدار مرتبط با ورزش و سلامتی است، از رشته های کنکور تجربی است که فقط از طریق کنکور سراسری و فقط در دوره روزانه دانشگاه های دولتی دانشجو می پذیرد - آیا ثبت نام در رشته های پیراپزشکی و پزشکی بدون کنکور امکان پذیر است؟ می توان گفت یکی از پرتکرار ترین سوالات علاقه مندان به تحصیل در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی، این است که آیا می توانند به صورت بدون آزمون نیز در این رشته ها وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهند.

طی سال های اخیر بسیاری از رشته ها در دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت بدون کنکور ارائه می گردد و همین موضوع سبب شده است که برای بسیاری از علاقه مندان این سوال به وجود آید که آیا امکان تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی زیرگروه علوم تجربی نیز وجود دارد یا خیر.

به همین دلیل لازم دانستیم در این مقاله به این سوال مهم و پرتکرار امکان پذیرش و ثبت نام در رشته پزشکی بدون کنکور داوطلبان پاسخ دهیم.

ثبت نام فیزیوتراپی بدون کنکور فیزیوتراپی از رشته های پرطرفدار کنکور تجربی است که فقط از طریق کنکور سراسری و فقط در دوره روزانه دانشگاه های دولتی دانشجو می پذیرد.

تاکنون این رشته همانند رشته های پزشکی بدون کنکور، در هیچ کدام از دوره ها به صورت بدون کنکور ارائه نگردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون کنکور فیزیوتراپی و پیراپزشکی ثبت نام کنید

بدون کنکور فیزیوتراپی و پیراپزشکی ثبت نام کنید