مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-12پزشكي

جامعه شناخت درستی از خدمات تخصصی پرستاری ندارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هنوز جامعه شناخت درستی از خدمات پرستاری ندارد، گفت: بیش از پنج هزار پرستار در استان فعالیت می کنند.

- ، سید عباس موسوی عصر یکشنبه در آیین تجلیل از پرستاران مرکز بیماران کلیوی ساری با اظهار اینکه هنوز جامعه شناخت درستی از خدمات پرستاری ندارد، اظهار داشت: این حرفه تخصصی نیازمند مدارج بالای علمی است و این نشان می دهد کار تخصصی پرستاری سخت است.

وی با بیان اینکه در دوران کووید، پرستاران جانفشانی کرده و شبانه روزی به ارائه خدمت پرداختند، گفت: در روزهای اول مشکلاتی را از نظر تأمین دستگاه های اکسیژن ساز داشتیم و افراد و خیرین زیادی در کنار ما قرار گرفتند و امروز وضعیت بهتری داریم.

وی ادامه داد: در زمینه واکسیناسیون اکنون رتبه اول کشور هستیم و بالای 95 درصد از جمعیت بالای 12 سال دوز اول و بالای 80 درصد دوز دوم واکسن را تزریق کردند.

موسوی با اشاره به اینکه 98 درصد دانش آموزان دوز اول و بیش از 80 درصد دوز دوم را دریافت کردند، گفت: بیش از پنج هزار پرستار در استان فعالیت می کنند و خدمات آنان بسیار گسترده و قابل توجه است.

وی با اظهار اینکه در بخش دیالیز فاصله بین تخت های بیمارستانی و تعداد بیماران دیالیزی کاهش یافته و به حد استاندارد کشوری رسیدیم، گفت: امیدواریم با بهره برداری از طرح های موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه شناخت درستی از خدمات تخصصی پرستاری ندارد

جامعه شناخت درستی از خدمات تخصصی پرستاری ندارد