مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-12حوادث

دستگیری دو قاتل متواری در نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری دو قاتل فراری که حدود دو ماه قبل در نهاوند مرتکب قتل جوانی 28 ساله شده بودند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ احمد ساکی روز یک شنبه 21 آذر در تشریح این خبر، اظهار کرد: حدود دو ماه قبل در پی بروز درگیری خیابانی در یکی از محلات شهر نهاوند جوان 28 ساله ای با ضربات متعدد چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

وی تصریح کرد: با بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد دو جوان حدودا 22 و 24 ساله به دلیل اختلافات قبلی با مقتول درگیر و پس از وارد کردن ضربات متعدد چاقو به وی سریعا از محل متواری شده اند.

ساکی ادامه داد: بلافاصله تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد که ماموران پس از شناسایی هویت قاتلان متواری، در نهایت موفق شدند با انجام اقدامات فنی و تخصصی و با استفاده از ظرفیت و اشرافیت اطلاعاتی محل اختفای هر دو قاتل متواری را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی غافل گیرانه و موفق قاتلان متواری را در محل اختفای آنان دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان انتقال دادند که متهمان در بازجویی های فنی صورت گرفته به قتل انتسابی خود اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دو قاتل متواری در نهاوند

دستگیری دو قاتل متواری در نهاوند