مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-12اقتصادي

جزییات بازپرداخت اقساط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن


عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات با احتساب دوران ساخت در طرح نهضت ملی مسکن 20 ساله است جزییاتی از بازپرداخت تسهیلات این طرح را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن جزییاتی از نحوه بازپرداخت تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن را با تسهیلات ابلاغی جدید از سوی بانک مرکزی، اعلام کرد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی بانک ها مکلف شدند تا سالانه 360 هزار میلیاردتومان را به بخش مسکن اختصاص بدهند در خصوص پرداخت اقساط تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن در تهران، سایر کلانشهرها، مراکز استان ها، سایر شهرها و روستاها توضیحاتی را ارایه کرد.

علمداری گفت: به طور معمول بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن با لحاظ 3 سال دوران ساخت و بازپرداخت 17 ساله به این نحو است که برای تسهیلات 450 میلیون تومانی بدون سود دوران ساخت ماهانه هفت میلیون تومان قسط توسط مشارکت کنندگان و دریافت کنندگان واحدها پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تسهیلات 400 میلیون تومانی نیز با احتساب 3 سال دوران ساخت و بازپرداخت 17 ساله 6 میلیون و 300 هزارتومان، تسهیلات 300 میلیون تومانی با احتساب 3 سال دوران ساخت و بازپرداخت 17 ساله 4 میلیون و 700 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازپرداخت اقساط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن

جزییات بازپرداخت اقساط تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن