مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-12ورزشي

دلیل انتخاب والیبال نشسته ایران به عنوان نامزد بهترین تیم سال 2021


سرمربی پیشین تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: کسب رنکینگ اول دنیا برای سی سال متوالی و 7 دوره قهرمانی در بازی های پارالمپیک، برای انتخاب این تیم به عنوان نامزد بهترین تیم سال 2021 از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک بی تاثیر نبوده است.

- سرمربی پیشین تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: کسب رنکینگ اول دنیا برای سی سال متوالی و 7 دوره قهرمانی در بازی های پارالمپیک، برای انتخاب این تیم به عنوان نامزد بهترین تیم سال 2021 از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک بی تاثیر نبوده است.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، درباره علت انتخاب والیبال نشسته ایران به عنوان نامزد بهترین تیم سال 2021 از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک، اظهار کرد: والیبال نشسته ایران به دلیل قدرت و پیشینه ای که در دنیا دارد و در طی 9 دوره حضور در بازی های پارالمپیک، 7 بار قهرمان و دو نایب قهرمانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، بنابراین شایستگی این را دارد که به عنوان نامزد بهترین تیم سال 2021 از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک مطرح شود.

وی گفت: تیم ایران برای کسب عنوان برترین تیم سال 2021 باید با تیم های راگبی با ویلچر انگلستان و تیم والیبال نشسته بانوان آمریکا رقابت کند که امیدوارم به عنوان اولین رشته تیمی این افتخار به نام ایران ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل انتخاب والیبال نشسته ایران به عنوان نامزد بهترین تیم سال 2021

دلیل انتخاب والیبال نشسته ایران به عنوان نامزد بهترین تیم سال 2021