مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-12سياسي

تغییر نگاه حمایتی به رویکرد توانمندسازی در کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: این کمیته نگاه صرفاً حمایتی را به رویکرد توانمندسازی تغییر داده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: این کمیته نگاه صرفاً حمایتی را به رویکرد توانمندسازی تغییر داده است.

هدایت صفری ظهر امروز (21 آذرماه) در آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی استارت آپی ایده پردازی که در سالن شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با اشاره به برگزاری اختتامیه رویداد کارآفرینی استارتاپی ایده بازار با ارائه گواهی نامه ها و تجلیل از سه طرح برتر، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) 120 خدمت متنوع و مختلف را ارائه می دهد که از بین آن ها خدمات حوزه اشتغال در راستای توانمندسازی جامعه هدف برجسته است.

وی با بیان اینکه رفع نیازهای ضروری از جمله مسائل فرهنگی، بهداشتی، کمک به ثبات و سلامت خانواده، متعادل سازی خانواده در راستای حرکت به سمت تکامل بوده است، تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده، گرم شدن فضای خانواده، تلاش برای استقلال فکری و مخصوصاً استقلال معیشتی خانواده با یک رویکرد انگیزشی به ویژه برای جوانان، از اهداف مهم این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یادآور شد: کارهای حمایتی در این نهاد محفوظ بوده اما نگاه آن به مددجویان ترحمی نیست، بلکه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نگاه حمایتی به رویکرد توانمندسازی در کمیته امداد

تغییر نگاه حمایتی به رویکرد توانمندسازی در کمیته امداد