مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-12اجتماعي

آموزش طراحی مانور و مدیریت بحران در بهزیستی فارس


مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس از برگزاری دوره آموزشی طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران با تاکید بر سیستم فرماندهی سوانح و همکاری معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

- عبدالرحمن سلیم حقیقی یکشنبه 21 آذرماه با حضور مجازی در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی طراحی اجرای مانور و مدیریت بحران به منظور آموزش تیم های محب بهزیستی فارس برای انجام هماهنگی های راهبردی درون بخشی و بین سازمانی و مدیریت در بحران برگزار شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان فارس افزود: در حال حاضر در تمام شهرستان های استان حداقل یک تیم فوریتی محب مستقر است.

او افزود: تیم های محب بهزیستی از سال 86 شکل گرفته اند، پیکره اصلی این تیم ها کارشناسان بهزیستی هستند و در مواقع فوریتی از افراد داوطلب با تخصص های مرتبط از جمله مددکاری و روانشناسی، گروه های همیاران سلامت و مردم محلی نیز کمک می گیرند.

سلیم حقیقی هدف تیم های محب را پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و روانی، پس از بلایای طبیعی و انجام آموزش های عمومی شامل؛ مهارت های حل مسئله، مدیریت واکنش های روانشناختی، تفکر مثبت و مفید، ارتقاء سطح آرامش و امیدواری و تامین نیازهای اولیه اجتماعی در شرایط بحران عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش طراحی مانور و مدیریت بحران در بهزیستی فارس

آموزش طراحی مانور و مدیریت بحران در بهزیستی فارس