مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-12سياسي

لزوم رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی در پروژه های شهرداری مشهد


براساس مصوبه امروز شورای شهر شهرداری مشهد در نما و منظر شهری پروژه های خود ملزم به رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی براساس مصوبه امروز شورای شهر شهرداری مشهد در نما و منظر شهری پروژه های خود ملزم به رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی می شود.

یکی از دستورکارهای شانزدهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، بررسی لایحه الزام شهرداری مشهد به رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی در نما و منظر شهری بود.

براساس این لایحه شهرداری مشهد باید اصول و ضوابط معماری اسلامی ایرانی را در کلیه پروژه های خود به ویژه پروژه های بزرگ مقیاس، پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری و همچنین ساختمان های عمومی رعایت کند.

در ادامه این جلسه لایحه نام گذاری معابر فرعی بنام شهدای گرانقدر تصویب شد که براساس آن در منطقه یک معبر فرعی شهید منتظری 11 با حفظ شماره به نام شهید نقی صنایع پرکار، در منطقه 2 معبر فرعی توس 5/93 با حفظ شماره به نام شهید غلامرضا طالبان نقندر و همچنین در همین منطقه معبر فرعی شهید چراغچی چهار با حفظ شماره به نام شهید محمد علی طالبان نقندر نامگذاری خواهد شد.

همچنین لایحه تقسیط بدهی شهروندان به شهرداری هم از دیگر دستور کارهای جلسه امروز شورای شهر مشهد بود که برای بررسی بیشتر به کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی در پروژه های شهرداری مشهد

لزوم رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی در پروژه های شهرداری مشهد