مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-12سياسي

فعالیت 810 مرکز اختلالات یادگیری در کشور/ تحویل 361 هزار تبلت به دانش آموزان


معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 810 مرکز ویژه اختلالات یادگیری در کشور وجود دارد، گفت: طی ایام کرونا خیران 361 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی صبح یک شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد با اشاره به سند جامع راهبردی آموزش و پرورش، اظهار کرد: افزایش کیفیت آموزش، عدالت محوری، مشارکت همگانی و توسعه آموزش های فنی از جمله مهم ترین اهداف راهبردی این سند است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زیر بنای ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین، ساحت اعتقادی و دینی است، گفت: قرآن، عترت و نماز حکم قنات را در آموزش و پرورش دارند و در دل نظام تعلیم و تربیت جاری و ساری هستند.

وی با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش استثنایی مولود انقلاب اسلامی است و برای گسترش عدالت شکل گرفته، افزود: در بین 54 کشور اسلامی عضو آیسسکو هیچکدام به صورت ویژه به دانش آموزان استثنایی نپرداخته اند و از برکات نظام جمهوری اسلامی سازمان آموزش و پرورش استثنایی است که خدمات ویژه ای را به دانش آموزان استثنایی ارائه می کند.

حسینی گفت: پوشش تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه از زمان آغاز به کار سازمان تاکنون 18 برابر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 810 مرکز اختلالات یادگیری در کشور/ تحویل 361 هزار تبلت به دانش آموزان

فعالیت 810 مرکز اختلالات یادگیری در کشور/ تحویل 361 هزار تبلت به دانش آموزان