مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-12دانش

تجمع دانشجویان پیام نور در اعتراض به حضوری شدن امتحانات


جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در اعتراض به حضوری شدن امتحانات پایان ترم در مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کرده و خواهان لغو امتحانات حضوری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفروکش کرد و دانشگاه ها به صورت تدریجی فعالیت آموزش حضوری خود را شروع کردند، دانشگاه پیام نور با وجود اینکه قبلاً اعلام کرده بود امتحانات پایان ترم را به صورت غیرحضوری برگزار خواهد کرد، معاونت آموزشی دانشگاه در خبری غیرمنتظره و ناگهانی برگزاری حضوری امتحانات مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را اعلام کرد که موجی از آشفتگی و اضطراب را در میان دانشجویان به دنبال داشت.

وی ادامه داد: دانشجویان با توجه به اعلام رسمی و مکرر دانشگاه پیام نور برنامه اشتغال و تحصیل خود را هماهنگ کرده اند و اکنون دانشگاه پیام نور بصورت کاملاً یکطرفه مطالب عنوان شده قبلی را نقض کرده و به برگزاری حضوری امتحانات اصرار دارد.

این دانشجو یادآور شد: با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت های آموزشی و مطالعات دانشجویان در طول ترم تحت تأثیر بیماری کرونا مطابق خواست و انتظارات متفاوت اساتید مراکز مختلف مربوطه صورت گرفته است برگزاری حضوری امتحانات بسیاری از این تلاش ها را بی تأثیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان پیام نور در اعتراض به حضوری شدن امتحانات

تجمع دانشجویان پیام نور در اعتراض به حضوری شدن امتحانات