مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-12اقتصادي

دوستداران طبیعت 5 هزار بذر بلوط در ارژن کاشتند


به مناسبت روز جهانی خاک، 5 هزار بذر بلوط در مساحت 20 هکتار به همت انجمن آوای زیست بوم ارژن و با حضور​ طبیعت دوستان این شهرستان کاشته شد.

- ایسنا/فارس رییس سرمحیط بانی ارژن گفت: به مناسبت روز جهانی خاک، 5 هزار بذر بلوط در مساحت 20 هکتار به همت انجمن آوای زیست بوم ارژن و با حضور​ طبیعت دوستان این شهرستان کاشته شد.

علی فرزام بیان کرد: این اقدام به مناسبت روز جهانی خاک و با هدف جلوگیری و کاهش فرسایش خاک و اهمیت دادن به این سرمایه با ارزش ملی همچنین توسعه فرهنگ حفظ و صیانت از منابع طبیعی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، فرزام افزود: برنامه کاشت بلوط علاوه بر سخنرانی مدیرکل حفاظت محیط زیست و بهمن ایزدی، رییس هیات مدیره گنجه پشتیبان زیست بوم با حضور گرم مردم، شورا و دهیاری روستای ارژن، انجمن آوای زیست بوم (مجری برنامه)، انجمن میراث پریشان و تعداد زیادی از دوستداران طبیعت، همراه بود.

رییس سر محیط بانی منطقه ارژن بیان کرد: از جمله اهداف دیگر این برنامه، با توجه به آتش سوزی سال های اخیر و از بین رفتن جنگل های بلوط، با بهره گیری از شعار سازمان ملل در خصوص دهه احیای اکوسیستم و متوقف و معکوس کردن روند تخریب اکوسیستمها در طول 10 سال آینده و افزایش آگاهی در مورد نیاز به بازیابی اکوسیستمهای طبیعی و مزایای بسیاری که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستداران طبیعت 5 هزار بذر بلوط در ارژن کاشتند

دوستداران طبیعت 5 هزار بذر بلوط در ارژن کاشتند