مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-12فرهنگي

مجموعه سه جلدی «تماشای پرندگان» منتشر شد


مجموعه سه جلدی کتاب «تماشای پرندگان» نوشته پرویز بختیاری توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

- ، مجموعه سه جلدی کتاب تماشای پرندگان نوشته پرویز بختیاری به تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

تماشای پرندگان برای کودکان و نوجوانان بالای 12 سال (نونگاه) است که نویسنده در این کتاب ها سعی بر این داشته تا کودکان و نوجوانان را با گونه های مختلف پرندگان و نوع زیست آنها آشنا کند.

در کنار این اطلاعات، یکی از اهداف مهم این مجموعه کتاب، ترویج پرنده نگری و کمک به شناسایی ارزش های پرنده ها، تنوع زیستی و حفظ آنها برای نسل آینده و ایجاد اشتغال برای جوانان است اقدامی که می تواند در محیط های آموزشی و فرهنگی و اردوهای دسته جمعی و سفرهای خانوادگی نیز مورد توجه معلمان و مربیان و اولیا و خانواده ها قرار بگیرد.

نویسنده که خود از فعالان و دانش آموختگان و متخصصان حوزه های زیست محیطی و طبیعت گردی است و سال ها در حوزه پرنده نگری فعالیت و تحقیق کرده است، در توضیح این فعالیت جذاب تاکید کرده که در ایران نیز بچه ها را می توان از این راه با بسیاری از علوم مانند طبیعت گردی، شناسایی گیاهان، شناسایی اکوسیستم ها، شناسایی سایر موجودات، مهاجرت پرندگان و مکان های طبیعی و زیبای کشور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه سه جلدی «تماشای پرندگان» منتشر شد

مجموعه سه جلدی «تماشای پرندگان» منتشر شد