مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-12سياسي

روند مقابله با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه بسیار کند است


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه روند مقابله با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه را بسیار کند دانست و گفت: با روند کنونی مقابله با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه عملا غیرممکن است.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه روند مقابله با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه را بسیار کند دانست و گفت: با روند کنونی مقابله با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه عملا غیرممکن است.

شهرام کرمی در نشست شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حفظ حقوق بیت المال استان، به روند کند انسداد چاه های غیرمجاز در استان طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: در این راستا مکاتبه ای با دادستان کل کشور داشته و موضوع ناکافی بودن اعتبارات برای پیگیری را به ایشان گزارش داده ام.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل وزارت نیرو و براساس اعتبارات تخصیص یافته شرکت آب منطقه ای کرمانشاه سالانه می تواند 200 حلقه چاه غیرمجاز را مسدود کند، اظهار کرد: با توجه به وجود حدود پنج هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان و همچنین حفر چاه های غیرمجاز جدید، این میزان ناکافی است.

کرمی یادآور شد: با توجه به وضعیت نامناسب بارندگی در پاییز سال جاری، احتمال کمبود نزولات آسمانی، کاهش ورودی مخازن سدهای استان، بروز خشکسالی در سال جاری و این موضوع که بدلیل کشت برنج در بخش هایی از استان در سال گذشته تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مقابله با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه بسیار کند است

روند مقابله با چاه های غیرمجاز در کرمانشاه بسیار کند است