مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-12فرهنگي

بازیگر عبدلی و دوستان : می خواهند جمع مان کنند اما روی شان نمی شود


جواد انصافی، نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش های شادی آورِ سنتی، معتقد است مسئولان و متولیان فرهنگی و هنری، نمی خواهند سیاه بازی وجود داشته باشد و چشم دیدن هنرمندانِ این عرصه را ندارند و هرکاری می کنند تا آن را از بین ببرند، - جی پلاس ، جواد انصافی، از چهره های شناخته شده نمایش های آیینی و سنتی و سیاه باز پیشکسوتی است که در میان مردم بیش از هر کدام از شخصیت هایی که خلق کرده است با نام عَبدُلی شناخته می شود.

خبرآنلاین نوشت؛ این بازیگر، در بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی که امروز (یکشنبه 21 آذر) به پایان می رسد، به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر با نمایش عروس فراری حضور داشت.

آن چه در ادامه می خوانید، حاصل گفت وگویی است با جواد انصافی درباره وضعیت نامناسبِ امروزِ نمایش های آیینی و سنتی و به ویژه سیاه بازی در کشور که به گفته او، بسیاری از مسوولان فرهنگی، چشم دیدن آن ها را ندارند! نقش خانواده انصافی در تولید نمایش عروس فراری جواد انصافی در پاسخ به این سوال که عروس فراری به عنوان نمایشی با هنرنمایی خانواده انصافی، چگونه شکل گرفت، به خبرآنلاین چنین می گوید: هنگامی که تصمیم به تولید نمایش عروس فراری گرفتیم، شرایط، شرایط کرونا بود و اوضاع چندان مناسب نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر عبدلی و دوستان : می خواهند جمع مان کنند اما روی شان نمی شود

بازیگر عبدلی و دوستان : می خواهند جمع مان کنند اما روی شان نمی شود