مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-12سياسي

مهمترین عنصر فعالیت مدیر شهری دانستن GIS است/برداشت اطلاعات 55 هزار املاک نکا


مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: مهمترین عنصر فعالیت مدیر شهری دانستن GIS است و اگر تا دیروز سواد به دانستن علم کامپیوتر بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سیدمحمد محمدی تاکامی در آیین پایان یافتن ممیزی املاک شهر نکا اظهار کرد: شهرداری هر 5 سال  باید ممیزی انجام دهد و مهمترین مساله این است که در نکا این طرح با GIS  اجرایی شده است که مهم است و اکنون سواد شهردار و مدیر شهری در دانستن GIS است و این بدان معناست که ابزار و متخصص آن را در کنار خود داشته باشد.

وی گفت: اجرای طرح ممیزی در نکا با قوت اجرایی شده و بیانگر توجه به این امر مهم و برنامه ریزی در این بخش به همت شورای اسلامی شهر نکا و شهرداری بوده است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران با تأکید بر اجرایی کردن فعالیت های مختلف شهری براساس GIS خاطر نشان کرد: همه فعالیت های عمرانی و حتی اجتماعی را می توان بر پایه GIS اجرایی کرد و باید با استفاده از برنامه در این راستا وارد عمل شد.

محمدی تاکامی گفت: خارج کردن شوراها و شهرداری ها از روزمرگی نکته و مسأله مهمی است که باید شوراها با قوت در این بخش وارد شده و با اجرای برنامه مدون و اصولی از روزمرگی خارج شوند که شورای اسلامی شهر نکا و شهرداری اکنون با اجرای پروژه های شاخص از روزمرگی خارج شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین عنصر فعالیت مدیر شهری دانستن GIS است/برداشت اطلاعات 55 هزار املاک نکا

مهمترین عنصر فعالیت مدیر شهری دانستن GIS است/برداشت اطلاعات 55 هزار املاک نکا