مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-12اجتماعي

قصه پر غصه دفع زباله در بهبهان+ فیلم


بهبهان یکی از ورودی های استان خوزستان محسوب می شود که بجای نمادها و تصاویر زیبا از شهر و استان با تصاویری از انباشت زباله به استقبال میهمانان استان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، امروزه یکی از بحران های زیست محیطی که آثار و پیامدهای سو آن در شهرهای مختلف کشور مشاهده می شود، نحوه جمع آوری و دفع زباله های شهری است که متاسفانه تکنیک جمع آوری، حمل و نقل و دفع آن ها متناسب با قوانین زیست محیطی تنظیم نیست.

انتشار بیماری های خطرناک از طریق حشرات و جانوران موذی، انتشار گازهای سمی ناشی از انباشت زباله و تحت تاثیر قرار دادن سلامت مردم از موارد سطحی عدم توجه مناسب و کارشناسی شده به مسئله جمع آوری و دفع صحیح زباله هاست.

شهرستان بهبهان نیز همانند سایر شهرها با مشکلات جمع آوری زباله دست و پنجه نرم می کند و از مردم این شهرستان از عدم جمع آوری و دفع صحیح زباله ها رنج می برند.

دفع زباله به شیوه سنتی و دپو کردن آن در چندین نقطه شهر سلامت مردم شهرستان را تهدید کرده و تصاویر بسیار ناخوشایندی را در نقاط مختلف شهر پدید آورده است.

جمع آوری زباله در بهبهان اصلاح شود یکی از شهروندان بهبهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شیوه جمع آوری زباله در بهبهان مبتدی و قدیمی است به طوری که همیشه شاهد ریختن پسماند زباله و شیرابه آن در کوچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پر غصه دفع زباله در بهبهان+ فیلم

قصه پر غصه دفع زباله در بهبهان+ فیلم