مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-12سياسي

جهاددانشگاهی زنجان؛ پیشگام در حوزه پژوهش با کم ترین اعتبارات


رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی زنجان توانسته است با کم ترین اعتبار در زمینه پژوهش پیشگام باشد که مسئولان استان طی بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه پژوهش به آن اذعان کردند.

- ایسنا/زنجان رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی زنجان توانسته است با کم ترین اعتبار در زمینه پژوهش پیشگام باشد که مسئولان استان طی بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه پژوهش به آن اذعان کردند.

کامران جعفری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پژوهش فرآیند تولید علم و تولید فناوری و نیز به کارگیری یافته های پژوهش است، افزود: در برهه حساس کنونی که کشور به صورت ظالمانه ای تحریم شده، باید به جوانان و فارغ التحصیلان نشان دهیم که در شرایط کنونی نیز می توانند اتفاقات خوب و بزرگی را در حوزه دانش بنیان و پژوهش رقم بزنند.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها، اهداف مختلفی را در سراسر کشور دنبال می کند، تصریح کرد: ارائه عملکردهای تحقیقاتی و مطالعاتی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و نیز دستگاه های اجرایی یکی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه بوده و ترویج فرهنگ پژوهش که می تواند به دلیل اینکه در کنار بازدیدکنندگان تخصصی داریم، مردم عام را به خود جلب کند و مردم، دانشجویان و اساتید با دیدن دستاوردها و مطلع شدن از این اقدام ارزشمندی که توسط جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی زنجان؛ پیشگام در حوزه پژوهش با کم ترین اعتبارات

جهاددانشگاهی زنجان؛ پیشگام در حوزه پژوهش با کم ترین اعتبارات