مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 02:052021-12-11دانش

جزییات حضوری شدن کلاس های دانشگاه اصفهان


معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با تأکید بر اینکه فاکتور اصلی برای بازگشایی دانشگاه وضعیت کرونا در کل جامعه است، گفت: هر چه که این وضعیت با ثبات بیش تر باشد و به طرف سلامت حرکت کنیم امکان حضور دانشجویان در دانشگاه بیش تر است.

- رضاعلی نوروزی معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه به طور تقریبی بازگشایی دانشگاه اصفهان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی درس های دانشجویان دکتری به طورحضوری برگزار می شود و خدمات رفاهی و خوابگاهی به دانشجویانی که ساکن اصفهان یا اطراف نیستند ارائه می شود؛ از هفته گذشته نیز کار دانشجویان ارشد به همین صورت آغاز شد.

وی در خصوص وضعیت حضوری شدن دیگر مقاطع توضیح داد: برخی درس های عملی در مقاطع پایین تر نیز وجود دارد که دانشکده ها تصمیم به حضوری شدن آن ها گرفته اند.

تصمیم گیری برای حضوری شدن امتحانات به عهده معاونت آموزشی و دانشکده ها است نوروزی درخصوص شیوه برگزاری امتحانات دانشجویان تصریح کرد: طبیعتاً امتحان دروسی که به صورت حضوری ارائه شده حضوری برگزار می شود اما باز هم تصمیم گیری به عهده معاونت آموزشی و دانشکده ها است؛ اگر تصمیم بگیرند که اکثر دانشجویان برای امتحانات حاضر شوند، آمادگی و امکانات حضوری شدن را داریم و اگر مشکلی هم وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حضوری شدن کلاس های دانشگاه اصفهان

جزییات حضوری شدن کلاس های دانشگاه اصفهان