مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-11سياسي

استارت اجرای طرح جهش تولید مسکن در بوشهر/ 30 هزار واحد احداث می شود


امسال در سال نخست اجرای طرح جهش تولید مسکن، ساخت 30 هزار واحد مسکونی آغاز می شود تا در کمترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی دو هزار و 589 واحد مسکونی نهضت ملی جهش تولید مسکن در عالیشهر بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی متکی بر قشر مستضعف جامعه است و محرومان ولی نعمت مسؤولان کشور به شمار می روند زیرا آنها شهید دادند، مقاومت و ایستادگی کردند و در حوادث سخت پای این نظام ایستادند.

وی تاکید کرد: امروز همه دولتمردان وظیفه دارند مشکل مسکن قشر محروم جامعه را به عنوان یک اولویت دنبال و برطرف کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: دستگاه های اجرایی مسؤول با برنامه ریزی و تلاش امسال و سال آینده عملیات اجرایی واحدهای مسکونی جامعه هدف زیر پوشش دستگاه های حمایتی را برطرف کنند.

محمدی زاده با بیان اینکه ساخت مسکن از اولویت های کاری رییس جمهور است گفت: نهضت ملی جهش تولید مسکن به عنوان یک اقدام ملی در کشور برای آن تصمیم گیری شده و قویه قضاییه و مجریه از آن حمایت می کند.

وی تصریح کرد: اگر موضوع مسکن حل شود بیش از 60 درصد هزینه های زندگی افراد جامعه کاهش می یابد و شخص می تواند با مابقی درآمد خود گذران زندگی کند برهمین اساس برابر قانون اساسی مشکل مسکن مردم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت اجرای طرح جهش تولید مسکن در بوشهر/ 30 هزار واحد احداث می شود

استارت اجرای طرح جهش تولید مسکن در بوشهر/ 30 هزار واحد احداث می شود