مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-11اقتصادي

وضعیت بخش کشاورزی بر اقتصادی کلی فارس تاثیرگذار است


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بخش کشاورزی در وضعیت معیشت مردم فارس نقش دارد و اگر این بخش وضعیت خوبی داشته باشد سایر بخش های اقتصادی فارس نیز منتفع می شوند.

- ، مجتبی دهقان پور در مراسم معارفه به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس، بیان کرد: همه می دانیم که با چالش های متعددی مواجه هستیم و بخش کشاورزی در بعد اعتباری دارای مشکلاتی است و در بعد لجستیک هم با مشکل مواجه هستیم.

او افزود: اگرچه تعداد خودروهای استان نسبت به چهار سال گذشته بسیار کاهش یافته اما که در همین شرایط سخت هم می توان با منابعی که وجود دارد کار کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: فارس دارای رتبه اول در محصولات باغی، رتبه دوم در محصولات زراعی، رتبه چهارم در تولید محصولات دام و طیور و شیلات و رتبه دوم در بخش کشاورزی است.

دهقان پور عنوان کرد: بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در معیشت مردم استان دارد و اگر این بخش در وضعیت خوبی باشد، موجب می شود سایر بخش های اقتصادی از این موضوع منتفع شوند و در غیر این صورت نتایج منفی آن تحت تأثیر این بخش خواهد بود لذا می طلبد تا یک مدیریت مطلوب را برای این بخش در نظر گرفت که این رویکردها را بتوان متناسب با مدیریت های جهادی که مدنظر است، پیاده سازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بخش کشاورزی بر اقتصادی کلی فارس تاثیرگذار است

وضعیت بخش کشاورزی بر اقتصادی کلی فارس تاثیرگذار است