مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-11سياسي

تحول در حوزه کشاورزی کشور تنها با فعالیت جهادی ممکن است


معاون توسعه و مدیریت وزارت جهاد کشاورزی گفت: تحول در حوزه کشاورزی کشور و استان فارس تنها با کارهای و نگاه های جهادی ممکن است و برنامه ای که وزیر نیز به مجلس ارائه کرد نیز چنین است.

- ، علی اکبر متکان ظهر در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس بیان کرد: تحول در حوزه کشاورزی کشور و استان فارس تنها با کارهای و نگاه های جهادی ممکن است و برنامه ای که وزیر نیز به مجلس ارائه کرد متناسب با همین نگاه بود.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در کشاورزی استان فارس به ان بسیار نیاز است نگاه و حرکت جهادی است زیرا استان فارس دارای جایگاه بسیار مناسبی در بخش های مختلف کشاورزی در کشور بوده و همچنان نیز از استان های اصلی است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: از نظر کشاورزی، فارس در رتبه اول و در زارعی رتبه دوم کشور را دارد اما طی چند سال اخیر با توجه به تغییر اقلیم و خشکسالی ها و موضوع کمبود آب، این استان با بحران آب مواجه شده و امید است مدیریت رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس با مشارکت اساتید دانشگاه به ویژه در حوزه اقلیمی، کشاورزی و سازگاری با محیط تغییر اقلیم که امکان پذیر است، این مشکل را برطرف کند.

متکان افزود: اقدام مبتنی بر برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی برای توسعه کشت گیاهان دارویی و زنجیره ارزش از دیگر مواردی است که باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در حوزه کشاورزی کشور تنها با فعالیت جهادی ممکن است

تحول در حوزه کشاورزی کشور تنها با فعالیت جهادی ممکن است