مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-11سياسي

اژه ای: از طرف ناظران بورس دخالت های غیرمتعارف در امر خرید و فروش سهام صورت می گیرد


رییس دستگاه قضا همچنین از آمادگی کامل قوه قضاییه برای کمک به دولت و سازمان بورس برای رفع آسیب ها و مشکلات بورس خبر داد.

- رییس دستگاه قضا همچنین از آمادگی کامل قوه قضاییه برای کمک به دولت و سازمان بورس برای رفع آسیب ها و مشکلات بورس خبر داد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به چهار ابهام مهم در بورس کشور که سازمان بورس باید پیرامون آنها شفاف سازی و رفع ابهام کند، گفت: از طرف ناظرین بورس دخالت های غیرمتعارف در امر خرید و فروش سهام صورت می گیرد و اموری بر سهامداران حقیقی و حقوقی تحمیل می شود و فرضاً نمادی بدون ضابطه بسته می شود بدون اینکه توضیحی داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، در پی دستور اخیر رییس عدلیه حجت الاسلام محسنی اژ ه ای به سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر به روز کردن گزارشات پیشین در مورد مسائل بورس و تخلفات احتمالی، هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با رییس قوه قضاییه دیدار کردند.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام محسنی اژه ای مطالبی در خصوص اهمیت بازار سرمایه و بورس بیان کرد و گفت: با استقبال مردم از بورس فرصت خوبی برای دولت و مردم پیش آمد و نباید این فرصت با عملکرد ناصواب از بین برود و لازم است با شفاف نمودن فرایند ها در بورس دغدغه مردم هرچه زودتر رفع شود و مردم با امیدواری بتوانند کماکان در بورس فعالیت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: از طرف ناظران بورس دخالت های غیرمتعارف در امر خرید و فروش سهام صورت می گیرد

اژه ای: از طرف ناظران بورس دخالت های غیرمتعارف در امر خرید و فروش سهام صورت می گیرد