مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-11دانش

برنامه های پژوهشگاه اقیانوس شناسی در هفته پژوهش وفناوری


پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در هفته پژوهش وفناوری اقدام به برگزاری سه ‏وبینار علمی و معرفی دستاوردهای خود در بیست و دومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کرده است.

- پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در هفته پژوهش وفناوری اقدام به برگزاری سه ‏وبینار علمی و معرفی دستاوردهای خود در بیست و دومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی همزمان با آغاز هفته پژوهش و برگزاری بیست و دومین نمایشگاه این هفته از 20 تا 26 آذر1400 اجرای برنامه ‏هایی را در دستور کار قرار داده است که از آن جمله می توان به بازدید دانش آموزان دبستان اندیشه از آزمایشگاه ها و تجهیزات میدانی پژوهشگاه در روز 21 آذرماه اشاره کرد.

در روز ‏22 آذر نیز وبینار علمی فرصت ها و چالش های تحقیقات جنوبگان و در روز 23 آذر وبینار علمی معرفی برنامه کلان پایش تغییر اقلیم، مطالعه و مدیریت اثرات آن در سواحل ‏ایران و ارائه دستاوردهای آن برگزار خواهد شد.

برگزاری وبینار پایش ساحلی خلیج فارس، مکران و دریای خزر در روز 24 آذر ماه از دیگر برنامه های این پژوهشگاه به شمار می رود.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی، در بیست و دومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که مقرر است از 23 تا 26 آذر 1400 در محل دائمی ‏نمایشگاه های تهران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پژوهشگاه اقیانوس شناسی در هفته پژوهش وفناوری

برنامه های پژوهشگاه اقیانوس شناسی در هفته پژوهش وفناوری