مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-11اجتماعي

مراکز مثبت زندگی آسیب های اجتماعی محلات را به موقع شناسایی کنند


مدیرکل بهزیستی استان نیاز سنجی و ارجاع به موقع بویژه در شناسایی آسیب های اجتماعی محلات را از وظایف مهم مراکز مثبت زندگی عنوان کرد.

- دکتر زهرا همتی در نشست هم اندیشی روسای مراکز مثبت زندگی با اشاره به اهمیت کار مراکز مثبت زندگی و ارائه 22 خدمت بهزیستی از طریق این مراکز به عموم مردم و جامعه هدف ، اظهار کرد: مدیران و کارکنان این مراکز باید با تسلط کافی بر دستورالعمل های ابلاغی بهزیستی برای ارایه خدمات مطلوب اهتمام لازم داشته باشند.

وی یکی از وظایف مهم این مراکز را نیاز سنجی و ارجاع به موقع بویژه در شناسایی آسیب های اجتماعی محلات اعلام کرد و گفت: این مراکز در کنار خدماتی که ارائه می کنند باید ایده های خلاقانه در حوزه های مختلف بویژه اشتغال مددجویان داشته باشند تا زمینه رضایتمندی خدمت گیرندگان از این مراکز هرچه بیشتر ارتقا یابد.

همتی تصریح کرد: از بدو تاسیس مراکز مثبت زندگی از سال گذشته تاکنون بیش از 150ساعت دوره آموزشی در موضوع های مبانی مددکاری، تسهیلگری و غیره توسط اداره کل بهزیستی ایلام برگزار و در آینده نزدیک نیز آموزش فعالیتهای اجتماع محور برای این مراکز آغاز خواهد شد.

دکتر نورالدین رحیمی ، مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام بر شناسایی افراد خیر و نیکوکار توسط مدیران و کارکنان مراکز مثبت زندگی برای حمایت از مددجویان نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مثبت زندگی آسیب های اجتماعی محلات را به موقع شناسایی کنند

مراکز مثبت زندگی آسیب های اجتماعی محلات را به موقع شناسایی کنند