مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-11دانش

آغاز پذیرش دانشجو برای ترم بهمن در دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه از آغاز پذیرش دانشجو برای ترم بهمن 1400 در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه از آغاز پذیرش دانشجو برای ترم بهمن 1400 در این دانشگاه خبر داد.

حسن شرفی در نشستی خبری که امروز(20 آذر) برگزار شد، با بیان اینکه پذیرش دانشجو برای ترم بهمن در این دانشگاه از 16 آذر شروع شده و تا 24 این ماه ادامه دارد، اظهار کرد: از آنجایی که رویکرد دانشگاه علمی کاربردی مبتنی بر توسعه رشته هایی است که بتواند نیازهای جامعه را حل کند و منجر به ایجاد شغل و کسب و کار شود، ما نیز در استان این رویکرد را مورد توجه قرار داده ایم.

وی ادامه داد: براین اساس، برای پذیرش ترم بهمن این دانشگاه 100 کدرشته - 60 کد رشته دوره کاردانی و 40 کد رشته دوره کارشناسی- خواهیم داشت که تعدادی از کد رشته های ارائه شده، کدرشته هایی جدید هستند که بنابر نیاز جامعه و بازار کار آنها را راه اندازی کرده ایم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه عنوان کرد: کدرشته های جدید در سه حوزه مدیریت و خدمات، فنی و فرهنگ و هنر هستند که در هفت مرکز علمی کاربردی استان پذیرش دانشجو خواهند داشت.

به گفته این مسئول جمعا حدود 18 کد رشته جدید برای ترم جدید این دانشگاه راه اندازی شده که یازده مورد در مقطع کاردانی و هفت مورد نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش دانشجو برای ترم بهمن در دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

آغاز پذیرش دانشجو برای ترم بهمن در دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه