مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-11سياسي

پیکر پروفسور اکبر نحوی در دانشگاه شیراز تشییع شد


مراسم تشییع و وداع با پیکر وی پیش از ظهر امروز شنبه 20 آذرماه در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد و حجت الاسلام نیری رییس نهاد رهبری در دانشگاه بر پیکر وی نماز را اقامه کرد.

- مراسم تشییع و وداع با پیکر پرفسور اکبر نحوی استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه شیراز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، این مراسم با حضور مدیرکل ارشاد استان فارس، رییس دانشگاه و جمعی از استادان دانشگاه شیراز به ویژه دانشکده زبان و ادبیات فارسی و دانشجویان برگزار شد.

محمدیوسف نیری استاد برجسته زبان و ادبیات فارس دقایقی به بیان ویژگی های استاد اکبر نحوی پرداخت و اظهار کرد: استاد نحوی، بر زبان و ادبیات فارسی غیرت داشت و هر جا لازم بود از دانش خود برای دفاع از زبان و ادبیات فارسی وارد می شد.

او با بیان اینکه این استاد گرانمایه در دفاع از سعدی در مقابل برخی از یاوه سرایی هایی سنگ تمام گذاشت گفت: اساتید ادبیات از مرزهای زبان و ادبیات فارسی دفاع می کنند و اگر نحوی زنده می ماند چه آثاری که به آثار گران سنگ فارسی نمی افزود.

نیری با بیان اینکه مرد بزرگی را در عرصه زبان و ادبیات فارسی از دست دادیم گفت: نظیر این افراد دیر دیر به دست می آیند باید قدردان این بزرگان بود، روز سختی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پروفسور اکبر نحوی در دانشگاه شیراز تشییع شد

پیکر پروفسور اکبر نحوی در دانشگاه شیراز تشییع شد