مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-11فرهنگي

مرگ عزیزان در این منطقه عادی شده است!/ تراژدی سوخت بران و غم نان


مجتبی حیدری کارگردان مستند «من زنده برگشتم» بیان کرد که این فیلم روایتگر زندگی سوخت بران و مشکلات اقتصادی منطقه ای در سیستان و بلوچستان است.

- مجتبی حیدری کارگردان مستند من زنده برگشتم بیان کرد که این فیلم روایتگر زندگی سوخت بران و مشکلات اقتصادی منطقه ای در سیستان و بلوچستان است.

مجتبی حیدری کارگردان مستند کوتاه من زنده برگشتم جدیدترین تولید مرکز مستند سوره که در بخش مسابقه کوتاه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این اثر درباره سوخت بری و قاچاق سوخت و جدی ترین کاری است که تاکنون در حوزه مستند انجام داده است، بیان کرد: یکی از مسایل استان سیستان و بلوچستان سوخت بری و قاچاق سوخت است و همیشه یک ابهامی درباره این موضوع که به حوزه اشتغال مربوط می شود، وجود داشته است.

وی ادامه داد: ما در اکثر تولیدات رسانه ای مردم این منطقه را سوار بر نیسان در حال سوخت بری و در موقعیت های مختلف دیده ایم به گونه ای که در دل دیگران ترس و وحشت ایجاد می کنند.

من هم در سال های دور از آن ها می ترسیدم و فکر می کردم از ماشین خود اسلحه در می آورند و همه را به رگبار می بندند اما اولین بار که به شهرستان سرباز منطقه ای به نام کافه بلوچی که سوخت برها در آن منطقه بار می زنند و به سمت مرز حرکت می کنند، رفتم متوجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ عزیزان در این منطقه عادی شده است!/ تراژدی سوخت بران و غم نان

مرگ عزیزان در این منطقه عادی شده است!/ تراژدی سوخت بران و غم نان