مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-11اقتصادي

کمیته تخصصی برای نظارت ویژه بازار تشکیل شود


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تشکیل کمیته تخصصی تمهیدات لازم را برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در شب یلدا فراهم کنند، - گفت: پایش و نظارت بر قیمت ها و بازار استان باید مستمر و نه مقطعی و کوتاه مدت باشد.

جواد قناعت، امروز شنبه 20 آذر در نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: فلسفه کارگروه تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش غیرمتعارف قیمت ها و همچنین افزایش نظارت ها برای ایجاد یک فضای متعارف و آرام برای مردم است.

به گرزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در این راستا دستگاه های اجرایی و نظارتی به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنند که شاهد افزایش قیمت ها و ایجاد مشکل برای شهروندان نباشیم، افزود: برای تامین میوه شب عید از اکنون دستگاه های مرتبط پیگیر باشند تا ذخیره سازی به میزان کافی انجام شود و یکی از دستورکارها در جلسه بعد کارگروه تنظیم بازار درخصوص تامین و ذخیره سازی کالا باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در ارتباط با هر کالایی ابتدا باید نیاز استان تامین و سپس برای خروج مازاد برنامه ریزی شود در غیر این صورت مجوز نخواهیم داد، تصریح کرد: در زمینه کنترل، نظارت و بازرسی ها که اکنون به صورت میدانی است باید سامانه جامع تجارت جدی گرفته شود تا نظارت ها از حالت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته تخصصی برای نظارت ویژه بازار تشکیل شود

کمیته تخصصی برای نظارت ویژه بازار تشکیل شود