مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-11حوادث

کشف 83 کیلوگرم شیره آنغوزه قاچاق در خراسان جنوبی


ماموران انتظامی در بازرسی از یک خودرو 83 کیلوگرم شیره «آنغوزه» قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی جانشین انتظامی بشرویه گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک خودرو 83 کیلوگرم شیره آنغوزه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ جواد میربلوکی، امروز شنبه 20 آذر به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مأموران انتظامی بخش ارسک شهرستان بشرویه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک وانت پیکان مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین انتظامی شهرستان بشرویه اظهار کرد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از خودرو 83 کیلوگرم شیره آنغوزه قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی آن را بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند.

میربلوکی تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

گفتنی است، گیاه خودروی آنغوزه گیاهی با ریشه هایی ضخیم و گوشتی است که در مناطق خشک و آهکی نواحی گرم آسیا مثل بیابان های خشک ایران و کوه های افغانستان و هند رشد می کند و یک سری خواص دارویی خاص مانند درمان برخی عفونت ها، تقویت بینای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 83 کیلوگرم شیره آنغوزه قاچاق در خراسان جنوبی

کشف 83 کیلوگرم شیره آنغوزه قاچاق در خراسان جنوبی