مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-11دانش

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فارس تا پایان آذرماه ادمه دارد


رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس گفت: پذیرش دانشجو در واحدهای استانی این دانشگاه که از 16 آذرماه امسال در 152 کد رشته کاردانی و 92 کد رشته کارشناسی آغاز شده است تا پایان آذرماه ادامه دارد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس گفت: پذیرش دانشجو در واحدهای استانی این دانشگاه که از 16 آذرماه امسال در 152 کد رشته کاردانی و 92 کد رشته کارشناسی آغاز شده است تا پایان آذرماه ادامه دارد.

حبیب دانش منش شنبه 20 آذرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یکی از زیرنظام های آموزش عالی کشور در حوزه آموزش های تخصصی فعالیت می کند.

او با بیان اینکه این دانشگاه از ابتدای تاسیس تاکنون جزو دانشگاههای کارافرین و نسل سوم بوده است، افزود: سیاست های کلان این دانشگاه از ابتدا طبق دانشگاه نسل سوم نهاده شده و بر همین اساس بیش از دو سه سال است که در جوار مراکز دانشگاه علمی کاربردی در استان، اقدام به تاسیس مراکز نوارری کرده ایم تا شرایط لازم برای تجازی سازی ایده ها فراهم شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس ادامه داد: در فارس که در این امر پیشرو است 9 مرکز نوآوری در حوزه های صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فارس تا پایان آذرماه ادمه دارد

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فارس تا پایان آذرماه ادمه دارد