مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-11اقتصادي

چاه مخفی 150 متری با هوشیاری مأموران منابع آب شهرضا کشف شد


یک حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی به عمق 150 متر در اراضی مهیار در کف یک اتاق و در زیر سرامیک های فرش شده، توسط گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرضا شناسایی و مسدود شد.

- و به تبع آن شرکت های آب منطقه ای اقدام به اجرای طرح تعادل بخشی آب زیرزمینی کرده اند.

رفیعی بیان کرد: حفاری مخفیانه و غیرمجاز، لایروبی و کف شکنی غیرمجاز چاه، بهره برداری از چاه های بدون پروانه، برداشت غیرمجاز از کانال ها و شبکه های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت، نگهداری، حمل و جابجایی انواع دستگاه های حفاری غیرمجاز از جمله مواردی است که از سوی این اداره به سرعت پیگیری می شود.

رییس اداره منابع آب شهرضا تصریح کرد: در راستای برخورد با متخلفان حفر چاه های غیرمجاز با اخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان شهرضا و همکاری نیروی انتظامی یک حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی به عمق 150 متر در اراضی مهیار توسط گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرضا شناسایی شد و منصوبات تخلیه و چاه مسدود شد.

وی با بیان اینکه این چاه در کف یک اتاق و در زیر سرامیک های فرش شده قرار داشت، ادامه داد: اقدامات لازم به منظور شناسایی این چاه مدت ها در دستور کار این اداره بوده اما به دلیل اختفای حرفه ای چاه توسط مالک شناسایی آن میسر نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه مخفی 150 متری با هوشیاری مأموران منابع آب شهرضا کشف شد

چاه مخفی 150 متری با هوشیاری مأموران منابع آب شهرضا کشف شد