مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-11بين الملل

مقدمات برای احیای نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در لیبی


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که یک هیئت از این کشور در طرابلس مقدمات ازسرگیری فعالیت نمایندگی های دیپلماتیک این کشور در دو شهر طرابلس و بنغازی را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ایوان مولوتکوف،رییس هیئت روسیه و سفیر سابق این کشور در لیبی در دیداری که با نجلاء المنقوش، وزیر خارجه دولت وحدت ملی لیبی داشت، مقدمات ازسرگیری فعالیت های دفاتر نمایندگی دیپلماتیک و کنسولگری روسیه در طرابلس و بنغازی را بررسی کرد.

طبق بیانیه وزارت خارجه روسیه، دو طرف در این دیدار درباره تحولات لیبی پیش از انتخابات ملی 24 دسامبر تبادل نظر کرده و زمینه های مختلف همکاری های چند جانبه و دارای منافع متقابل میان دو کشور از جمله مقدمات ازسرگیری فعالیت های هیئت های دیپلماتیک و کنسولگری روسیه در طرابلس و بنغازی را مورد بررسی قرار دادند.

در کنفرانس گفتگوی سیاسی لیبی که فوریه گذشته در سوییس برگزار شد، عبدالحمید دبیبه به عنوان نخست وزیر دولت وحدت ملی و همچنین سه تن از اعضای شورای ریاستی انتخاب شدند.

دولت وحدت ملی لیبی و شورای ریاستی 15 مارس کار خود را در طرابلس با هدف یکپارچه سازی ادارات دولت در سراسر این کشور و نیز فراهم کردن مقدمات انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی 24 دسامبر آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات برای احیای نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در لیبی

مقدمات برای احیای نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در لیبی