مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-11سياسي

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی شد


طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، رییس جدید سازمان جهادکشاورزی استان فارس معرفی و از رییس پیشین این سازمان قدردانی شد.

- صبح شنبه 20 آذر طی مراسمی، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و معاون وزیر و شماری از مدیران وزارت جهادکشاورزی و مسئولان محلی، ضمن قدردانی از طمراسی، رییس پیشین، مجتبی دهقان پور به عنوان رییس جدید سازمان جهادکشاورزی فارس معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی دهقان پور متولد استان فارس و دارای مدرک دکتری ترویج و آموزش کشاورزی بوده و پیش از این، مدیر گروه آموزش های مهارتی بهره برداران معاونت آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

دهقان پور با 17 سال سابقه حضور در مجموعه ها و زیر مجموعه های مختلف وزارت جهادکشاورزی، سابقه فعالیت در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان مشاور رییس سازمان و دبیر اتاق فکر را در کارنامه دارد.

معاون مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی، مجری طرح توانمندسازی بهره برداران در سه حوزه آبخیز لایزنگان داراب، سده اقلید و زنگنه غرب شیراز، مسئول دبیرخانه کارگروه آب، کشاورزی و محیط زیست استان، مسئول دفتر محیط زیست و سلامت غذا، مسئول دفتر ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی و نماینده سازمان در بنیاد نخبگان، دیگر سوابق کاری دهقان پور را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی شد

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی شد