مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-11سياسي

شهید آیت الله دستغیب چشمه جوشان جامعه است


شهید دستغیب چشمه جوشان جامعه است و آثار فاخری داشته که هنوز در اختیار جامعه قرار نگرفته است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم دستغیب صبح شنبه در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت شهید دستغیب بیان کرد: شهید دستغیب کتب متعددی داشته که این مطالب تاکنون به صورت گسترده در اختیار جامعه قرار نگرفته است.

وی اضافه کرد: یکی از مطالباتی که در جامعه وجود دارد آن است که آثار شهید دستغیب در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد از این رو امیداست دستگاه های متولی نقش ویژه ای در انتشار این آثار داشته باشند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: بنیاد شهید دستغیب مدت هاست که مغفول مانده و این بنیاد بدون نیاز به پشتیبانی مالی در تلاش است تا آثار شهید دستغیب را در جامعه منتشر کند این در حالی است که این بنیاد بنا ندارد از هیچ دستگاه دولتی و غیر دولتی طلب حمایت مالی داشته باشد.

وی ادامه داد: در میان آثار شهید دستغیب علاقه به شیراز و خطه استان فارس مشهود است و این شهید محراب حتی زمانی که در کشور عراق در حال تحصیل بود دل گرو شیراز داشت.

ابراهیم دستغیب افزود: شهید دستغیب در حالی در شیراز نسبت به برپا کردن منبر خود اقدام نمود که تمام آحاد جامعه علاقه ویژه ای به این شهید محراب داشتند و منبرهای این شهید محراب همواره مملو از تعالیم و تذکر برای مؤمنان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید آیت الله دستغیب چشمه جوشان جامعه است

شهید آیت الله دستغیب چشمه جوشان جامعه است